#137. Manikűrvadász

17:59

Manikűrvadász


Ismét egy szülinapi fordulóhoz érkeztünk, amikor nem egymástól, hanem egy külföldi bloggertől kell újraalkotni egy manikűrt. Én Ana-tól választhattam, akinek Instagramon vannak fent a manikűrjei. Nagyon sok szép manikűrt készített, alig tudtam dönteni, hogy melyiket is válasszam. Végül egy nude alapon lévő rózsás manira esett a választásom, mert mindig is nagyon szerettem a rózsaszín-lila színkombinációt. Kicsit csaltam a manikűrkészítés közben, mert nemrégen érkezett meg a Born Pretty Store csomagom, amiben volt egy gyönyörű rózsás matrica ív, amit mindenképpen ki szerettem volna próbálni. A nude lakkra megpróbáltam a lila és a rózsaszín lakkal megfesteni a rózsák formáját több-kevesebb sikerrel, mikor megszáradtak, rányomkodtam a rózsás matricát és egy csillámos fedőlakkal átkentem az egészet.



A képet már hamarabb kitettem az Insta oldalamra,
a képre kattintva elérhetitek teljes nagyságában:)


A képre kattintva megtudjátok rendelni a termékeket, 
ne felejtsétek el használni a kedvezményes kuponkódot!:)





You Might Also Like

18 megjegyzés

  1. Szépséges! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. ügyes vagy, szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy szép lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Különleges lett a tiéd :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon elegáns lett :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép lett!:)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett Petra! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ötletes megoldás! :)

    VálaszTörlés
  11. Elegáns és szép, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  12. hűű nagyon jó a te verziód is! elegáns, nőies!

    VálaszTörlés
  13. Mindkét verzió nagyon tetszik, a tiédből a színek tetszenek a legjobban, viszont az eredetiből a körömforma. :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon ötletes a "színezett matricás" manid! És a csillámos lakk is telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen mindenkinek!!:))<3

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit