#176. Manikűrvadász Karácsonyi forduló

21:06


Nagyon vártam már ezt a fordulót, mert végre Karácsony hangulatot teremthetek a körmeimre. Ebben az évben egyáltalán nincs meg az az ünnepi hangulatom, ami idáig minden évben volt, lehet a két ünnep közötti vizsga teszi ezt. Nagyon el tudja rontani az ember kedvét egy olyan tárgy, aminek úgy igazából semmi értelme, mégis sokat követelnek belőle..

A mostani párom Lolli volt, a Mani-art blog írónője, aki már többször is vadászott tőlem és most végre én is szemezhettem az alkotásai között. Gyönyörű, egyedi manikat alkot, érdemes szétnézni Nála.:)


Legjobban ennek a maninak a hangulata fogott meg, sötét alapon fehér hópelyhek, kis csillámmal. A manikűrömet akril festékkel készítettem, viszont mikor kész lett, akkor jöttem rá, hogy egy vékonyabb ecsettel szebben is meg tudtam volna csinálni, na de majd legközelebb.:)





You Might Also Like

9 megjegyzés

  1. Szép a kompizíciója. Ha vastag az ecset nyírd meg nyugodtan én is úgy szoktam.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, és le a kalappal, hogy egy nyomdázott mintát szabad kézzel újraalkottál :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, ügyes vagy! Boldog Karácsonyt neked és egy kalappal a vizsgákhoz! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos! Igazán jégkirálynős! :)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit