#132

17:01

Csomagom érkezett:)


Részt vettem Andi nyereményjátékán, amin én lettem a szerencsés nyertes.:)
Ma épségben megérkezett a csomagom, amit délben kaptam meg iskolába menet az utcán a postásunktól és ezután persze, hogy rohantam vissza ebédszünetről, hogy felbontsam a borítékot. Elsőnek egy buborékfóliát találtam, amit osztálytársaim el is vettek tőlem.. A csomagban találtam egy Balea testápolót, aminek isteni illata van, és extra gyorsan fel is szívódik a bőrön, hiába telenyomtam a kezem vele..:D
A csomagban volt még egy Avon-os szempillaspirál, egy szájfény, egy Moyra Gel Look lakk, amire nagyon kíváncsi leszek, mert ilyen hatású Moyra lakkom még nem volt. Ezen kívül még egy Rival De Loop Young duo lakk is és egy Yankee Candle égető viasz is volt a csomagban, aminek méz és fűszeres illata van. Erre is nagyon kíváncsi leszek, hogy használatkor hogyan teljesít. Ezek mellett még egy aranyos kis levél is lapult a csomagban.:))  
Köszönöm szépen itt is még egyszer a nyereményt, biztos vagyok benne, hogy mindegyik terméknek nagy hasznát fogom venni! A lakkokat természetesen hamarosan láthatjátok a blogon.:)


You Might Also Like

4 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit