#70

16:53

Ezüst-fekete

Már régóta nem csináltam ilyet, hogy minden körmömön más-más minta szerepel, így most gondoltam, hogy ideje elkezdeni megint.:) 



Hüvelyk ujj: Az alapra felvittem a fekete színt, majd fogpiszkáló segítségével elsőnek a strasszköveket rakosgattam szív formába, majd kaviár-bogyókat tettem minden strasszkő közé.
Mutató ujj: A fekete lakk száradása után ezüst csillámporos lakkal festettem át.
Középső ujj: Felvittem az ezüst lakkot, majd miután megszáradt, vékony ecsetű lakkal 'csipke' szerű mintát festettem. Ez az első próbálkozásom, hogy ilyen aprólékos mintát készítek ecsettel, szerintem nem lett olyan rossz, de a legfelső rész lehetett volna sokkal jobb is..
Gyűrűs ujj: Az ezüst lakkra felvittem egy réteg csillámporos lakkot, majd amikor megszáradt, fekete vékony ecsetű lakkal beleírtam a 'NOIR' szócskát, ami franciául feketét jelent.
Kis ujj: A fekete lakkba belenyomtam fogpiszkáló segítségével egy szívecskés strasszkövet.:)
A végén mindegyik körmömet átfestettem átlátszó fedőlakkal.:)








You Might Also Like

11 megjegyzés

  1. Nagyon ütős lett! Jól összekomponáltad :)

    VálaszTörlés
  2. Hű ez nagyon nagy! Főleg a hüvelykujjon lévő szív minta ahhh... nagyon szépek a körmeid!

    VálaszTörlés
  3. Húúúha nagyon tetszik ez a manikűr! Mikor megláttam a csipkemintát azt hittem hogy körömmatrica,olyan precíz lett. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a csipkemintám:))

      Törlés
  4. Atyauramjóég *_* Nagyon jó lett a main , de legjobban a hüvelyk ujjad tetszik, az lopni fogom majd valamikor :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:)) Kíváncsi leszek a tiédre!:DD

      Törlés
  5. uhh ez fantasztikus! nagyon ügyes vagy! :)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit