#68

20:20

GLNP-Másnapos körmök:)

Elsőnek is sajnálom, hogy késtem.. Számítógépes problémáim akadtak, de végre véget ért.:)
Erre a témára elsőnek azt gondoltam, hogy mindenféle csillámos lakkot összebarmolok a körmeimen, de aztán mégsem az lett, hanem ez a lila..:) Ismét több fényképet készítettem róla, mert sehogy sem akart egyezni a valódi szín a fényképezőben lévő színnel.. Mindig kéket adott helyette..:)


Az alap színre felvittem a Catrice lakkot (egy rétegben tökéletes volt) majd amikor megszáradt, a Miss Sporty lakkot két rétegben vittem fel. Majd átlátszó fedőlakkal átkentem.:)










You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. Hűűű de gyönyörű! *-*

    VálaszTörlés
  2. Ez valami káprázatos, imádom a lilát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A blogodból is észrevettem!:DD

      Törlés
  3. Iszonyat jól álla a lila :D nagyon szép mani lett :P

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, mint mindig :) Úgy szeretem a manikűrjeidet :)

    VálaszTörlés
  5. Szuperül mutatnak együtt :) Jó választás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii!:)) Végre volt egy értelmes sötétlila lakkom, amivel tudtam kombinálni a Miss Sporty lakkot..:D

      Törlés

Born Pretty Store

Weheartit