#67

15:28



Erről a lakkról annyit szeretnék írni, hogy amikor megkaptam azt hittem, hogy csak egy fedőlakk, de amikor kipróbáltam egy papírra, hatalmasat tévedtem!:D
A körmömön csak egy átlátszó rózsaszín alaplakk van és egy rétegben vittem fel rá a csillámos lakkot. (persze nem mindegy, hogy milyen mennyiségben) A lakk egyenletesen elterül a körmön és nagyon hamar megszáradt.:)
A párducmintát úgy készítettem el, hogy elsőnek a lila lakkal pöttyöztem párat, majd vékony ecset segítségével az ezüst színű lakkal húztam rá több egyenletlen vonalat, pöttyöket.. A végén átlátszó lakkal átkentem az egészet.:)






You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Már az első képnél elolvadtam :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a színe :) Ez hányas Moyra lakk ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gyönyörűek a körmeid :) !!

      Törlés
    2. Köszönöm!:D A száma: No. 100.:)

      Törlés

Born Pretty Store

Weheartit