#158. Természet mani

11:24


Ezt a manikűrt régebben készítettem, de nem volt időm posztolni az érettségi miatt, de végre valahára túl vagyok rajta.:) Nem is tudom hogyan nevezzem ezt a manikűrt, de régóta terveztem már, hogy egy 'természet' képet fessek a körmeimre, csak idáig nem voltak meg hozzá a tökéletes ecseteim. A Born Pretty Store ecseteivel álom volt festeni. A képemen sajnos nem látszik normálisan, de különböző méretű és vastagságúak, nagyon könnyen lehet velük dolgozni. Legjobban a legkisebb vékony ecsettel szerettem dolgozni, de a többivel sem volt olyan rossz. A manikűrről csak annyit, hogy egy picit időigényes, rengeteg lakkot használtam fel hozzá és nagyon nagy kupit hagytam magam után..:)  



Ha tetszett nektek a termék, megtudjátok rendelni a Born Pretty Store oldaláról, 
ezen a linken megtaláljátok.:)


You Might Also Like

2 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit