#155. BPS zselés matrica

12:13



A Born Pretty Store csomagba kaptam még ezt a matricaívet, ami nagyon-nagyon tetszik. Elsőnek azt hittem, hogy valami durva anyagú matrica lesz, amit nem bírok majd ráilleszteni a körmeimre, de hatalmasat tévedtem, ugyanis ez ilyen zselésebb anyagból készült, ami egészen jól rátapad a körmeimre. Az alaplakkot meg kell várni, hogy teljesen megszáradjon, majd a kiválasztott mintát ráilleszteni a körmökre, és csak körbe kell vágni a mintát. 
Teljesen meg vagyok ezzel a termékkel elégedve, 4 napig is bírta enyhébb szakadásokkal, mert bamba voltam és nem jól vágtam le a széleket, ami a képeken is látszik..:D Nem muszáj fedőlakkot felvinni rá, de, hogy tovább bírja a matrica én kentem rá. Szerintem ez a termék fantasztikus, mert kb. 15 perc alatt mutatós körmöket varázsolhatunk magunknak, csak egy apróbb hibája van, hogyha nem jól illesztjük rá a körmeinkre akkor bebuborékosodik, de azt élőben nem nagyon lehetett észrevenni. Ez jól jött az érettségi időszakban, mert nem kellett vele sokáig pepecselni.:)




Ezen a másik manikűrön is jól látszik, hogy a gyűrűsujjamnál nem jól vágtam le a szélét és nem igazán jól illesztettem rá, ezért bebuborékosodott, de a nagy ujjamnál nem volt ilyen probléma.



 Ha tetszett nektek a termék, megtudjátok rendelni a Born Pretty Store oldaláról, 
ezen a linken megtaláljátok.:)


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Őrült jó, nem figyeltem még eddig fel erre a termékre, de nagyon tetszik. Főleg fekete alapon!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!!:) nekem is fekete alapon tetszett jobban:)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit