#153. BPS nyomdalemez

15:47



Nem ez lett az életem fő műve és a kép se valami hű de jó minőségű, mégis úgy gondoltam, hogy megosztom Veletek az 1. nyomdázásomat.:) Már régóta szemezgettem a nyomdázott manikűrökkel, de idáig sohasem volt olyan érzésem, hogy most ilyen manikűrt akarok készíteni. A Born Pretty Store-os rendelésemnél kaptam két lemezt tesztelésre és gondoltam akkor most itt a lehetőség, hogy kipróbáljam milyen is vele dolgozni. Egy virágos motívumot választottam ki, amit az ún. 'stamping decals' technikával festettem meg és száradása után rányomtam a körmeimre. Szerintem elsőre elfogadható lett, bár a nagy ujjamon lévő mintát már nem mertem megmutatni, mert a bal kezemmel ügyetlenül nyomtam rá a mintát..:D



 Ha tetszett nektek a termék, megtudjátok rendelni a Born Pretty Store oldaláról, 
ezen a linken megtaláljátok.:)


You Might Also Like

4 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit