#103

9:34

Fagyi színek:3

Már egyszer kipróbáltam az ilyenfajta manit, hogy egy részen nincs semmi, csak átlátszó réteg.(Az előző)
Nagyon megtetszett ez a technika és gondoltam, hogy megint megcsinálom, de ezúttal kicsit bonyolultabban.(A gyűrűs ujjam kivételével) Most teljesen fordítva csináltam meg az egész manit, mivel elsőnek lefestettem az alapot, rá a színeket két rétegben és azután fogpiszkáló illetve körömlakklemosóba mártott vékony ecset segítségével formákat készítettem a körmömre. Amikor kész voltam vele, átlátszó lakkal átmentem rajtuk és a körvonalukra kaviár-bogyókat rakosgattam. A mutató ujjamon amikor megszáradt az átlátszó réteg, a lila lakkal egy kis szívecskét festettem a kör/ovális közepébe, majd az egészet fedőlakkal fixáltam, ami kicsit levitte a kaviárbogyók színét, de szerintem nem olyan vészes.:)




You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik :D főleg a színek :)

    http://misssziszi.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos lett , mindig ámultan figyelem a kaviáros manikűrjeidet :)

    VálaszTörlés
  3. A színek nagyon tetszenek, valamiért gyerekkorom sütibabáira emlékeztetnek. Egyedül a díszítést érzem most egy picit soknak, de amúgy nagyon jó kis mani lett :)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit