#62

19:37

GLNP- Mikulás körmök.:)

Kicsit megkésve hoztam el ezt a manit, mert amikor alkottam a körmömön, nem vettem észre a témát.. Azt hittem, hogy decemberi téma lesz, de amikor láttam, hogy mindenki mikulásos-piros körmöt hoz, nagyra nyílt a szemem és gyorsan megnéztem a témát.. MIKULÁS. Na itt kezdődött a baj, ugyanis egy hópihés körmöt készítettem, (amit a következő bejegyzésben láthattok) ami nem illik a Mikulás témájához, így megvártam a mai napot és elkészítettem ezt a körmöt, amit a mikulásvirág ihletett meg.:)

Elsőnek felvittem az alapra a színt, majd amikor megszáradt, piros lakkal festettem ilyen 6 ágú virágszerű mintát. Majd amikor ez is megszáradt, fekete vékony ecsetű lakkal alakítottam ki a szirmokat. Amikor ez még nem száradt meg, az arany színű kaviár-bogyókat (5 db) belenyomtam a közepébe fogpiszkáló segítségével. Amikor az egész megszáradt, arany csillámporos lakkal átkentem, majd fedőlakkot tettem rá:)  

Hasonlít rá?:)







You Might Also Like

4 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit