#53

22:01

Szilvitől kapott nyereményem:))


A napokban nagy meglepetés ért, mivel a postás meghozta az első nyereményemet, amit Az a lány blogjáról nyertem. Már nagyon izgultam, hogy mikor érkezik meg a kis csomag, mert a postást nem is láttam, csak amikor kimentem a postaládához, be volt dobva a kis boríték.:)


A borítékom, ami kicsit puffadt volt.:D


 Benne 5 db körömlakk, ami az egyik meglepetés volt, és mellé kaptam egy levelet.:)



A két szélső lakk kevert, amiknek csillogós hatása van. 



A meglepi lakk az Aden lila csillámporos lakk volt, aminek pici csillámai vannak. Az egyik kedvenc lakkom lett, de mindegyik lakk tetszik, mert az első nem sima nude rózsaszín, hanem ilyen szürkés-ezüstös csillámporral van megtöltve, a nagy Aden lakknak nagyon tetszik a teteje*-*, a pici kék Aden lakknak gyönyörű színe van, a szürke lakk pedig nagyon fényes és sok csillám van benne.:)





 Teszteket a lakkokról nemsokára fogok hozni!:)
 Még egyszer köszönöm szépen Szilvinek a nyereményt!:)♥


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szívesen ♥ Örülök, hogy ennyire tetszett , kíváncsi vagyok a tesztekre ,mert nem próbálhattam ki :/ De ha jókat írsz, akkor lehet , hogy beszerzem a beszerezhetőeket :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szerezd be, mert nekem tetszett, amikor kipróbáltam őket.:))

      Törlés

Born Pretty Store

Weheartit