#45

18:56

Díjat kaptam*-*

Elsőnek is köszönöm szépen Szilvinek, hogy megajándékozott egy ilyen díjjal. Sohasem gondoltam volna, hogy egyszer hozzám is elfog jutni egy ilyen díj, de szerencsére tévedtem.:D Nagyon szépen köszönöm még egyszer!:) Itt az ő bejegyzése a díjról:))
Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam: 
1. Az első fő dolog, hogy ha muszáj írnom magamról, akkor sohasem jut eszembe semmi.. Most is így vagyok ezzel..:D
2. Csokifüggő vagyok.. Egy napig bírtam csoki nélkül, aztán feladtam..xD
3. Nagyon jó kézügyességem van, amit akarok csinálni azt megcsinálom. Amit nem akarok, de ha muszáj azt is megcsinálom..
4. Az egyéni dolgokat szeretem. Legyen ruháról, ékszerről, körömről zenéről, esetleg étkezési szokásról szó stb.:) Gyűlölöm azt, hogy mindenki mindent ugyanúgy csinál, ugyanazt a tucatterméket hordják..
5. Hisztizek, ha nem azt csinálja valaki, amire megkértem.:D (nem minden esetben azért..)
6. Sosem merem kimondani azt, amit gondolok.
7. Imádom a csendet.
8. Gyűlölöm az embereket, akik megjátsszák a bunkót mások kedvéért. 
9. Szeretek új dolgokat kipróbálni.
10. Minden álmom, hogy azt csináljam nagy koromban, amit szeretek csinálni.
11. Körömlakkmániás vagyok..:D Szerencsére egyszer az egyik kereskedő oldalon találtam egy nagyszerű aukciót, amin vettem több mint 74 körömlakkot, hozzá 10-15 csillámport, ecsetekkel, nyomdákkal mindössze 4400ft-ért + postaköltség, ami 1500ft volt. Ilyen lehetőség egyszer adódott az életben, azóta mániákusan gyűjtögetem a körömlakkokat.:'D

Az a Lány 11 kérdésére a válasz:
1.  Ha bármennyi nyelven egy csettintésre megtanulhatnál beszélni, melyikek volnának azok ?
Hu-hú, bőven elég lenne az angol.:D De ha többet lehetne választani, akkor valami nyelvtörőset szeretnék, mint pl.: francia, orosz.

2. Gondoltál már arra, hogy abbahagyd  a blogolást ? Ha igen, akkor mi állított meg?
Még nem olyan rég kezdtem, így nem fordult még meg.:)

3. Kedvenc étel / innivaló / ital (alkoholos) ?
Ú, hát én majdnem mindent szeretek. De a legkedvenceim (értelmes szó tudom) a babgulyás leves, a tyúkhúsleves, a csirkemell hús rántva, és a bébipapira hasonló állagú törtkrumpli.:) 

4. Nyersz a lottón. Mit kezdesz a pénzzel? Mire költenéd?
Elsőnek is. Elköltöznék innen.:D Másodszor pedig befektetném, hogy életem végéig elég legyen.

5. Bárhova elutazhatnál a világon, hova mennél?
Világ körüli útra ;*

6. Kedvenc smink / körömlakk márka?
smink: Essence, NYC, Manhattan, Miss Sporty, Rimmel stb.
körömlakk: Moyra, Essence, Catrice, Lovely. Ezek azok, amikből a legtöbb van, de a többit is imádom:))

7. Legidegesítőbb szokásod?
nem tudok ilyet.xD 

8. Kedvenc Youtube-guru ?( külföldi és magyar is) - többet sajnos nem nagyon ismerek még.
Magyarok közül:
djkatybeauty
Csipkecske

Külföldiek közül:
Dulce Candy
Nail Art by My Simple Little Pleasures
Lindsay Does Nails
BeautySplurge

9. Legszebb gyerekkori emlék ?
Nem ugrik be semmi.:)

10. Legszexibb férfi sztárok ?
ööÖö, nem jut eszembe senki így most.xD

Az én 11 kérdésem: 
1. Miért szeretsz blogot írni?
2. Melyik körömlakkmárkád, illetve melyik körömlakk a kedvenced?
3. Melyik könyv a kedvenced?
4. Kedvenc sorozatod?
5. Mi az a tulajdonság, amit utálsz másokban/önmagadban?
6. Legnagyobb álmod?
7. Ha lehetne 3 kívánságod, mi lenne az?
8. Milyen tulajdonságodat szereted a legjobban?
9. Milyen az álomházad/szobád?
10. Kedvenc színed?
11. Sokat gondolkoztál a válaszokon?:D

Akiknek továbbküldöm a díjat: 
Az a lány
Cserkomuffin 
Fashion is the love
Judit nail polish blog 
Nail polish 
Testvérkódex 
Thimmyke lakk-kuckója 
Zizz's life

Persze, hogy vissza megy a feladónak!:D 
Köszönöm még egyszer a díjat és azt, hogy olvassátok a blogom!:))♥






You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. Nagyon szépen köszönöm! :*
    Ejnye... Legszexibb férfi sztárokhoz nem írni senkit... :D Ian Somerhalder :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit!:D
      Az a baj, hogy túl sok van.. nem tudok kiválasztani egyet.:D

      Törlés
  2. Köszönjük szépen!!!! Nagyon aranyos vagy :) Mindenképp kitöltjük :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen5:28

    Köszönöm szépen!!!
    kitöltöm :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Amint lesz időm ki is töltöm! :) *-*

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit