#38

17:42

GLNP- Audrey Hepburn


Hogy is kezdjem.. Amikor megláttam, hogy Ő lesz a téma, kicsit megijedtem az ötlettől, mert fogalmam sem volt, hogy mit fogok csinálni, de aztán megnéztem a Breakfast at Tiffany's című filmjét, amiben mindig sikkesen öltözködött és akkor eldöntöttem, hogy fekete lesz az alap..:D 
Utána a google-n is rákerestem és ez a kép megihletett.. Mármint a nyaklánca.:)
Remélem tetszeni fog.:D


Elsőnek is az alap lakkra kentem a feketét, mert ha fekete színű körömlakk sokáig van a körmön, a köröm besárgul.. (tapasztaltam-.-) Utána, míg meg nem száradt fogpiszkáló segítségével feltettem rá a strasszkövet és körbe pöttyöztem az úgynevezett körömdíszítő kaviárral. (nekem csak bogyó :D) Majd a legvégén átfestettem mindent átlátszó lakkal, hogy ne veszítse el a színét a kaviár és tartósabban maradjon a körmön..:)






You Might Also Like

12 megjegyzés

  1. Ahwwwwww *-* Imádom :) Azok a nagy kövek *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!!! :) nekem nem volt türelmem rakosgatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:D Ó, pedig annyira nem vészes:D
      Én ebbe bele vagyok őrülve, annyira szeretem csinálni:)

      Törlés
  3. Wooow, nagyon szép lett! Kb. 5 perce csak a képeket nézegetem, annyira különleges! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:D Örülök, hogy tetszik:))

      Törlés
  4. Such a beautiful manicure :) Really looks like the inspiration :) I also used the black nail polish from Moyra ;))

    VálaszTörlés
  5. tyűű ez nagyon nagyon szép lett. *-*

    VálaszTörlés
  6. Hát ez iszonyatosan cuki lett! :D

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit