#30

17:33

Azért nem szoktam olyan gyakran hozni új, elkészített manikűrt, mert amikor én festek, az nálam 5-6 napig tart. Mindig hallom/látom, hogy azon szomorkodnak a lányok, hogy 1-2 nap múlva már kopik illetve jön lefele a lakk. Ezért gondoltam, megmutatom mindenkinek, hogy maradjon tartósabb a manikűr.

Ezekkel a kellékekkel szoktam kezdeni illetve befejezni a festést.
  1. ISANA körömlakklemosó (ROSSMANN-ba lehet ilyet kapni)
  2. vattakorong
  3. kétféle körömreszelőt használok, ezt a kétfélét kedvelem igazán
  4. alaplakként egy "dor" márkájú lakkot szoktam használni, olcsó (az ára rajta volt, 290 ft-ért vettem egy abc-be) nekem nagyon bevált, de használni szoktam még az ASTOR lakkot, ennek kicsit húzósabb az ára..
  5. fedőlakként egy Moyra átlátszó lakkot szoktam használni, ez sem drága 300-400 ft volt kb., de nagyon sok van benne és az állagát is sokáig megőrzi





Első dolgom az, hogy körömreszelővel formára reszeljem a körmeimet..

Második dolgom az, hogy körömlakklemosóval áttörölgessem a körmeimet a vattával, mert eltávolítja róla a felesleges zsírréteget és így a körömlakk tartósabb lesz, nem fog repedezni, se felválni egyhamar. Ha kész akkor nem szabad hozzáérni, mert a zsírréteg megint rá fog tapadni.:D

Harmadik dolgom, hogy az alaplakkal átkenjem a körmeimet. Ez azért fontos, mert van olyan lakk, ami beszínezi a körmöt és ez megvédi.

Negyedik dolgom az, hogy egy színt felvigyek a körmömre...



...majd mintát készítsek.

Utolsó előtti dolgom, hogy amikor megszáradt az egész, átfestem a fedőlakkal.

És az utolsó, hogy amikor megszáradt az egész, letöröljem oldalt a felesleges lakkot.

És végül készítek róla képet és teszem felfele egyből a blogra, de ez már mellékes dolog.:D

Remélem tudtam segíteni..:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit