#24

16:28

Hogyan tárolom a körömlakkjaimat?

Idáig alig volt vagy 50 db lakkom, annak a fele is rossz minőségű és nem szerettem őket.. Egy korábbi bejegyzésnél megmutattam, hogy csináltam egy állványt neki. (Megtekintés itt)
Azóta már bővült a készletem 125 darabra a teszvesz segítségével, hozzájutottam 74 lakkhoz könnyedén és elég olcsón is, bár a szállítási költség emelte meg az árát látványosan..
Most bemutatom nektek az én kis kincseimet.:D

A teljes kis polcomat be kellett fognom rá, de nem mind fért rá.

Ez az a kis könnyen elkészíthető állvány, amit említettem az elején.
Csak azóta kicserélődtek rajta a lakkok.:)




A kis állvány melletti rész.(a rózsaszín-lila kis polc)
Ez régen egy barbis kiegészítő volt, nem rég találtam rá és újrahasznosítottam.
Az alatta lévő kis átlátszó műanyag tartókat az egyik hipermarketben találtam üresen.:D

Ezt apukám csinálta direkt a csillámporoknak.
Az ecsetek egy kisebb bögrébe könnyedén elfért.:)
A polc jobb oldalában pedig ez a kis tálka található, benne körömnyomdákkal:)
Ezek a körömlakkok, amiket már nem annyira használok (nem is fért fel már a polcomra)
 egy cipős dobozban foglalnak helyet.:D



You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Névtelen20:51

    szia
    tudnál nekem segiteni hogy körömnyomdát hol lehet kapni és kb. mennyi kerül?

    VálaszTörlés
  2. sziaa:)
    Boltokban nem tudom, hogy hol lehet kapni, de pl. a teszvesz-en lehet rendelni. Nézegesd meg ott, találsz olcsóbbat és drágábbat is, csak azt figyeld, hogy Magyarországon legyen a termék, mert ha külföldi terméket veszel, akkor soha nem fogod megkapni.:D

    VálaszTörlés
  3. De jó kis lépcsőzetes tárolód van. :)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit