#21

15:38


 Ilyet még sohasem csináltam, hogy képekkel mutatom meg hogy csináltam a körmeimet, de most ideje elkezdeni. Remélem tetszeni fognak:) (kommentálj a bejegyzés alá nyugodtan :D)

Ezekre a lakkokra volt szükségem
Első lépésként az alaplakkra kis sárga pöttyöket vittem fel...

... majd körbefestettem a pöttyöket virágmintára,
a gyűrűs ujjamnál lévőre pedig egy nagy lila foltot kentem...



... hogy ne legyen egyszínű, a közepére erősebb színnel kiemeltem,
a gyűrűs ujjamnál lévőre pedig fekete vékony ecsetű lakkal húztam vonalkákat..

... a megszáradt lakkot pedig átlátszó, csillogós lakkal fedtem le.
Méhecske mintás:)
1. az alap lakkra sárgával megcsináltam a testét
2. a sárga lakkra fekete csíkokat húztam, majd
a fejénél egy pöttyöt tettem
3. a megszáradt méhecskére csillogós lakkal
megfestettem a szárnyát és a szeméhez két
kis pöttyöt nyomtam. Amikor megszáradt az egész itt is
ugyanúgy átlátszó, csillogó lakkal fedtem le.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit